loading...
دلنوشته
adeboy بازدید : 41020 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (12)

 

این برنامه تمام پیامک های دریافتی در گوشی هدف را برای شما نیز ارسال می کند. برای این کار، فایل را پس از دانلود در گوشی فرد نصب کنید. برنامه پس از نصب قابل دیدن نخواهد بود. حال جهت اجرا به settings رفته و با انتخاب applications و سپس manage applications، برنامه ای که نه آیکون دارد و نه نام (اولین برنامه در لیست) را انتخاب کنید و force close را جهت ظاهر شدن برنامه بزنید. با این کار آیکون برنامه در لیست اپلیکیشن ها ظاهر شده و با باز کردن آن می توانید شماره خود را وارد کرده و دریافت sms های شخص را آغاز کنید. توجه کنید که اگر force close فعال نبود، به لیست عادی برنامه های نصب شده در home screen رفته و در آخرین فضای خالی فشار وارد کنید. آیکون نامرئی برنامه در اینجاست. پس از اجرا شدن، به ادامه کار بپردازید. برای توقف کار می توانید برنامه را حذف کرده و یا force close کنید. فراموش نکنید که شماره، شامل کد نیز خواهد بود.

 

 

 

 

لینک دانلود با حجم ۹ مگابایت

 

 

این برنامه برای گوشی های اندروید می باشد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sine در تاریخ 1393/10/05 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

Slm doste aziz, mamnon ke amozesh gozashti, ama bayad ye nokte i ro bgam khedmate dostan
az sale 2013 gushi haye androidi ke omadan tebqe gharardadeshun ba mc offee hamashun daraye in anti virus hastand
pas ebteda shoma bayad anti virus ro delete ya gheyre faal konid ta barname betune besorate azadane baraye shoma va fozolihaton kar kone, mamnoon az shoma baraye poste khubet admin jon شکلک

این نظر توسط khwv در تاریخ 1393/09/25 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

اقا کسی تا حالا با این نرم افزار کارکرده که نتیجه گرفته باشه

این نظر توسط من چیز بلدد در تاریخ 1393/08/18 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

میرود

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/06/23 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

الان دارم دانلود میکنم خدا کنه کار کنهشکلک

این نظر توسط sana در تاریخ 1393/06/18 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

بچه ها من واقعا به این نرم افزار احتیاج دارم..نمیشه برنامه ای قرار بدین که نیاز به نصب گوشی طرف نباشه؟چون اون اسگل نیس که گوشیشو دس ما بده!!!!تازهاگه گوشیش ساده باشه چی؟؟؟؟/خ واسم مهمه این برنامه..حاضرم قیمت توافقی بابتش بدم...

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/06/18 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

بچه ها من واقعا این نرم افزارو نیاز دارم..ولی گوشی مد نظر نوکیای ساده اس..نمیشه بدون نصب روی گوشی و نصب این نرمافزار روی گوشی خودم و دادن شماره مد نظر اس ام اس ها برام ارسال بشه؟خواهش میکنم کمک کنید...
اگه ی برنامه نویس بودم این برنامه رو حتما مینوشتم

این نظر توسط سیمولی در تاریخ 1393/06/08 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
خسته نباشید
ببخشید نرم افزار را اول روی گوشی خودمون نصب میکنیم شماره طرف رو میدیم و
وقتی درگوشی مورد نظر نصب کردیم شماره خودمون رو؟ درسته؟
برای موبایل هم باید قبلش کد ایران رو بدیم؟
شکلکشکلک

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/05/10 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

بعد اون وقت هزینه پیام از گوشی طرف کم میشه کسی اگه میدونه جواب بده

این نظر توسط Mahdi در تاریخ 1393/05/06 و 4:58 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام و خسته نباشیدforce cloce را زدم نشدشکلک

این نظر توسط lida در تاریخ 1393/03/27 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

Khob man nasb kardam shomaream dadam ama sms daryam ama sms darryaft nakardam ,az koja malom mishe smsa oa x


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
کوله بارم بر دوش سفری باید رفت گم شدن تا ته تنهایی محض یار تنهاییم با من گفت هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی تو بگو:از ته دل: من خدا را دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 1,645
  • بازدید سال : 15,107
  • بازدید کلی : 1,147,824