loading...
دلنوشته
adeboy بازدید : 12434 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (1)

دانلود اهنگ با صدای ارمیا


دانلود اهنگ با صدای ستار

 

متن ترانه:

مرا زیبا پرستی داده عشق و داده مستی
رنج هستی برده از یادم
ندارم ترسی از غم
تا که هر دم می رسد عشقش به فریادم

چو او را می پرستم در کنار هر که هستم
نقش سنگم سرد و خاموشم
به غیر از یاد او
هر یاد دیگر در جهان گشته فراموشم

تو آنی خدایا که دانی خدایا
کسی که در همه وجودم بود ز یاد او نشانی
نکرده یک دم از محبت به من نگاه مهربانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/10/04 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوبhttp://blackrose1.rozblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif بود.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
کوله بارم بر دوش سفری باید رفت گم شدن تا ته تنهایی محض یار تنهاییم با من گفت هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی تو بگو:از ته دل: من خدا را دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 1,689
  • بازدید سال : 15,151
  • بازدید کلی : 1,147,868