loading...
دلنوشته
adeboy بازدید : 10914 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (3)

خوشه چین یکی از زیبا ترین آهنگ هایی هست که در تاریخ موسیقی ایران تولید شده است. همینک سه اجرای زیبا از این آهنگ را می توانید دانلود نمایید:

۱ – با صدای مخملین استاد زنده یاد بنان

دانلود تصنیف خوشه چین با صدای استاد بنان

 

۲ – اجرای استاد سالار عقیلی

دانلود تصنیف خوشه چین با صدای استاد عقیلی

۳ - اجرای زنده یاد ایرج بسطامی

دانلود تصنیف خوشه چین با صدای ایرج بسطامی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پری در تاریخ 1392/12/07 و 8:15 دقیقه ارسال شده است

من اهنگ بیکلام خوشه چین رو میخوام راهنمایی کنید با سپاس

این نظر توسط babak در تاریخ 1391/11/15 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

سپاس گذار خيلي جالب بود

این نظر توسط Daniyel در تاریخ 1391/11/15 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

خیلی بد شد نمی تونم دانلودش کنم.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکاهاهاهااااااااااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
کوله بارم بر دوش سفری باید رفت گم شدن تا ته تنهایی محض یار تنهاییم با من گفت هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی تو بگو:از ته دل: من خدا را دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 1,647
  • بازدید سال : 15,109
  • بازدید کلی : 1,147,826